به چه پکی میخواید تغییرش بدید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به چه پکی میخواید تغییرش بدید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر افتخاری
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MR.Fantastic برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سرویس پک 2 بود که من برای بازی 3 رو نصب کردم. حالا هم می خوام پاکش کنم. همین!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شجاعت می خواهد
وفادار احساسی باشی
که میدانی
شکست می دهد
روزی نفس های دلت را...
عضو VIP شهرسختافزار
به خاطری تغییراتی که SP3 در DLL های اصلی ویندوز ایجاد کرده، فکر نمی کنم اصلا این کار قابل انجام باشه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما WMP11 رو نصب می کنید و دیگه نمی تونید WMP10 رو نصب کنید (در هر صورتی!) چه برسه به این که SP3 رو به SP2 تبدیل کنید !
WMP = Windows Media Player
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Overclocker (22-08-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks