من رفتم از بازار خریدم و دانلودی نیست. اون ادرس سایت بالا گذاشتم برای اینکه بگم اخرین بیلد امده و منم اخرین بیلد دارم نه اینکه از اون سایت دانلود کرده باشم ویندوزو ...
ویندوز هم رو جلدش نوشته از شرکت پرنیان هست.
کاربر شهرسختافزار
من رفتم از بازار خریدم و دانلودی نیست. اون ادرس سایت بالا گذاشتم برای اینکه بگم اخرین بیلد امده و منم اخرین بیلد دارم نه اینکه از اون سایت دانلود کرده باشم ویندوزو ...
ویندوز هم رو جلدش نوشته از شرکت پرنیان هست.
آخرین ویرایش توسط 0reza666 در تاریخ 11-03-17 انجام شده است
من به هر کسی امضا نمیدم خخخ
کاربر شهرسختافزار
ویندوز های تقلبی همینه دیگه، بهترین کار دانلود کردنه نسخه معتبر هست عزیز
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
0reza666 (11-03-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks