نرم افزار Hiren's BootCD دارم که داخلش اکرونیس هم هست
کاربر شهرسختافزار
نرم افزار Hiren's BootCD دارم که داخلش اکرونیس هم هست
اگر اطلاعاتی روی هارد نیست یکبار پارتشین بندی کن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط بایت سیستم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
اطلاعات روی هارد دارم اگه چاره ای نباشه مجبورم پارتیشن بندی می کنم
راه دیگه ای هست بدون پارتیشن بندی هلش کنم
شما اگر میتونی هارد دستگاه را وصل کن به Pc و بکاپ بگیر . همونجا پارتشین بندی کن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط بایت سیستم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وضعیت سلامتش هم با Hd senitel چک کن .
J-R (24-08-16), بایت سیستم (25-08-16)
کاربر شهرسختافزار
ممنونم هارد رو روی پی سی وصل کرم و فقط درای سی را با پارتیشن رکاوریش فرمت کردم دوباره رو لپ تاپ وصل کردم مشکل حل شد ممنون از راهنماییتان.
خواهش میکنم . موفق باشی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط بایت سیستم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تاپیک قفل میشه .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks