خوب باید چی کار کرد یعنی قید ابونتو رو بزنم
خوب باید چی کار کرد یعنی قید ابونتو رو بزنم
باید کنار ویندوزت نصب کنی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط karbalad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks