یک رم یک گیگ دیگه گزاشتم فرق ینمی کنه
پاور گرین ندارم اما قبلا با پاور های دیگه که گزاشتم روش هم همین طوری بود
چرا فقط در 7 اینطوریه؟
سپاس
یک رم یک گیگ دیگه گزاشتم فرق ینمی کنه
پاور گرین ندارم اما قبلا با پاور های دیگه که گزاشتم روش هم همین طوری بود
چرا فقط در 7 اینطوریه؟
سپاس
کاربر شهرسختافزار
این طوری که مشخصه شما در هنگامی که فشار روی سیستمت میاد مشکل پیدا می کنی ببین از لحاظ سیستم خنک کننده مشکلی نداری.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks