سلام به نظر من روش KMS AUTO NET عالیه و جواب میده
سلام دوستان. به تازگی روی سیستمم ویندوز 10 ورژن 1903 پرو نصب کردم بنظرتون بهترین روش فعال سازی چه روشی هستش که کارایی ویندوز پایین نیاره.قبلا روش فعال سازی از طریق اسکایپ بود ولی الان هرچی تو اینترنت گشتم کد آنلاین گیر نیاوردم که از طریق اسکایپ فعال کنم کسی کد آنلاین برای فعال سازی از طریق اسکایپ داره یا یک روش بهتر از کرک؟
MAHDI_RAJAEI (07-06-19), Optimus Prime (08-06-19)
با تشکر از شما.اینم یجور کرکه دیگه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله . روش قانونی با این وضعیت خیلی دنبالش نباشید مگر اینکه کد لیسانس را تهیه کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by MAHDI_RAJAEI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
MAHDI_RAJAEI (18-06-19)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks