دروود
حسین جان من یک ویندوز دیگر هم روی یک پارتیشن دیگه نصب کردم،اما باز هم پویشه قفل است!!آیا راهی برای repair کردنش نیست؟
اما به هر روی من مشکلم رو با پوشه قفل شده برطرف نمودم،اما راهی برای درست شدن همان ویندوز نیست؟
کاربر شهرسختافزار
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed25 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
معمولا این راه جواب نمیده چون در همان هارد ویندوز نصب شده و هنگام نصب ویندوز پارتیشن اصلی را شناسایی کرده و پارتیشن های دیگر را برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر بتونی از Safe Mode کاری انجام بدی امیدی به ریپر کردن هست یا چیزی شبیه به آنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
saeed25 (31-08-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks