چرا داره عزیز، من الان میتوانم با سه فیش تلویزیون وصل کنم تبدیل هم دارم بخوره پشت کیس ببخشید دارم با گوشی پیام میدم عکس نمیادبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks