خوب تو ساب شما من اون گیره ها رو ندیدم
چرا داره عزیز، من الان میتوانم با سه فیش تلویزیون وصل کنم تبدیل هم دارم بخوره پشت کیس ببخشید دارم با گوشی پیام میدم عکس نمیاد