اهان! هیچی؛ نوشته بودی: «حرفه ای» من فکر کردم دقت بلندگو در بازسازی صدا واست مهمه! همون پونصدهزار وات رو بگیر! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهان! هیچی؛ نوشته بودی: «حرفه ای» من فکر کردم دقت بلندگو در بازسازی صدا واست مهمه! همون پونصدهزار وات رو بگیر! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks