اولین باره می شنوم کسی با صدای سری C ادیفایر مشکل داشته باشه ..
شما بیشتر چه سبک موزیکی رو گوش می دی ؟ فیلم هم زیاد میبینی ؟ اگر اشتباه نکنم صدای فلت و سرد و به صدای گرم ترجیح می دی ... درست حدس زدم ؟
از طرفی سری C ادیفایر تو حجم صدای بیش از 50% خودشون رو نشون می دن .. موافقم باهات ...
Codec مادربوردت ( ALC885 ) اون چنان آش دهن سوزی نیست ... با یه کم تقویت فرکانس های بالا توسط همون اکولایزر درایور خودش می شه روش حساب کرد ولی شخصا به خود من نمی چسبه ..
تو این رنج قیمت باید بری سراغ همون لاجیتک ها یا کریتیو ... من صدای لاجیتک Z-506 رو با کارت صدا Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio تست کردم ... اگر اشتباه نکنم همونی باشه که می خوای ...






پاسخ با نقل قول

Bookmarks