به نظر من اسپیکر جنیوس بخر بهترین مارکه فیمتاش مناسبه تاره کنترلی هم داره
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظر من اسپیکر جنیوس بخر بهترین مارکه فیمتاش مناسبه تاره کنترلی هم داره
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط scw برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدسلام مهندس ... عزیز دل انگیز ...! چرا پستهاتو تکمیل نمیکنی؟! شما که اومدی جنیوس رو پیشنهاد دادی... مدلش رو هم میگفتی !؟ اصلا جنیوس اسپیکر تو مایه 300 تولید کرده که شما پیشنهادش میدی؟!
وحید جان من قبلا این مورد رو بهشون توی یک تاپیک دیگه گفتم ولی ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™ D J V A H I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دیگه چه میشه کرد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوستان با توجه به گران شدن قیمت اسپیکر فکر میکنید الان اسپیکر خریدن کار درستی باشه؟
من یه اسپیکر تا 50 تومن میخوام ولی میبینم خیلی گرون شده قیمتها
صبر کنم قیمتا پایین میاد؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks