ببخشید بعضی وقتها بعضی از تاپیکها از دستم در میره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط badboy11 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
توی درایور ریل تک یک گزینه داشت که تیک میکردیم خودش 2 تا باند جلو را مینداخت روی باندهای عقب
روی کریتیو نمیدونم این گزینه وجود داره یا نه ( ولی باید داشته باشه )
شما میتونید از پلاگینهای مربوط به این کار استفاده کنید
برای مثال این پلاگین برای برنامه وین آمپ اون کاری را که میخواهید انجام میده
VL Sound for Vista / 7 v1.0.0.17 - Winamp
اینو تست کنید و توی اینترنت سرچ کنید اگر به نتیجه نرسیدید بفرمائید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks