لاجیتک فقط میتونم x-210 رو بگیرم که قیمتش حدودا 40 تومنه (اگه بشه اینترنتی میگیرم چون اینجا گرون میدن)
3310 رو هم که گفتی 53 تومن
با این حال بازم میگی x-210 ؟
کاربر شهرسختافزار
لاجیتک فقط میتونم x-210 رو بگیرم که قیمتش حدودا 40 تومنه (اگه بشه اینترنتی میگیرم چون اینجا گرون میدن)
3310 رو هم که گفتی 53 تومن
با این حال بازم میگی x-210 ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks