آرمین جان هر چی بیشتر سخت بگیری بیشتر بلا سرت میاد ... مثل همین مانیتوری که گرفتی !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی سخت نگیر به نظر من ...!
چند تا مدل با قیمت جدید بهت پیشنهاد میکنم برو ببین شاید به کارت اومد...(راستی شیراز غلغله ست... ورزشگاه ظرفیتش تکمیل شده) به امید برد پر گل برق !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Edifier
r401 49000
m1551 51000
3310 53000
Quantom
2018 52000
Farasoo
4030 39000
5636 49000
4044 55000






پاسخ با نقل قول
Bookmarks