قدرتش مهم نیست فقط اینکه منظورتون از قدرت صدا بلندی صدا هست یا زیر و بم صدا
منظورم اینه که وقتی وات بلندگو بیشتر از آمپلی فایر باشه یعنی همون صداش رو داره فقط با ولوم کمتر یا به عبارتی دیگه از کیفیتش کم نمیشه، درسته؟
قدرتش مهم نیست فقط اینکه منظورتون از قدرت صدا بلندی صدا هست یا زیر و بم صدا
منظورم اینه که وقتی وات بلندگو بیشتر از آمپلی فایر باشه یعنی همون صداش رو داره فقط با ولوم کمتر یا به عبارتی دیگه از کیفیتش کم نمیشه، درسته؟
آخرین ویرایش توسط vardipoor.m در تاریخ 05-12-21 انجام شده است
عضو VIP شهرسختافزار
کلا عرض می کنم. تغییر خاصی در خروجی حس نخواهید کرد. حتی ممکنه کیفیت اسپیکر جایگزین پایینر هم باشه. کلا توصیه نمیکنم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vardipoor.m برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
.
.
....
......
vardipoor.m (06-12-21)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks