سلام دوست خوبم
بله زیاد از هدست استفاده میکنم یعنی کارم با هدست میچرخه
اینی که شما میگید قیمتش چنده؟میشه ادرس یه فروشگاه بدید؟
voice ش قویه؟اخه زیاد حرف میزنم تو محیط یاهو مسنجر
کاربر شهرسختافزار
سلام دوست خوبم
بله زیاد از هدست استفاده میکنم یعنی کارم با هدست میچرخه
اینی که شما میگید قیمتش چنده؟میشه ادرس یه فروشگاه بدید؟
voice ش قویه؟اخه زیاد حرف میزنم تو محیط یاهو مسنجر
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir.45 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میکروفونشم بد نیست ، البته من استفاده انچنانی از میک ندارم .
من 14 تومن از اقای حسینی گرفتم .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ripek (24-07-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks