ripek (10-12-09)
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان .
لطفا ً اسپیکری رو معرفی کنید که اولا ً زیر 50 هزار تومن باشه و ثانیا ً توی بازار به راحتی پیدا بشه و صدا و وضوح خوبی هم داشته باشه .
مثلا ً نظرتون در مورد میکرولب nec یا سامسونگ چیه !؟
ripek (10-12-09)
عضو VIP شهرسختافزار
میکرولب جدیداش زیاد خوب در نیومد ، nec هم که مدتیه نیست تو بازار ، سامسونگ هم اسپیکر تو این رنج فکر نمیکنم داشته باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by molana برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
۲ مارک خوب تو این رنج هست ادیفایر و جنیوس که ادیفایر تریبل و باسش میزونه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید جنیوس هم که یه برند قدیمی و خوبه
ولی باید بری جائی که برات تست کنن هر کدوم به دلت نشست خرید کنی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام
خوب خرید اسپیکر به خیلی چیزا از جمله سلیقه بستگی داره اگر تعداد بلندگو ها مهم نیست من Logitech - S220 رو فکر می کنم چیز خوبی نزدیک 40 هزار تومان هم باید باشه اگر هم دوست دارید بلند گو های بیشتری داشته باشید تا مثلا در همه جای اتاق قرار بدین CREATIVE Inspire 5.1 M4500 با قیمت نزدیک 55 هزار تومان انتخاب بدی نیست
D J V A H I D (10-12-09), molana (12-12-09), nima_hl (10-12-09), ripek (10-12-09)
عضو VIP شهرسختافزار
حق با شماست لاجیتک واقعا صدای خوبی داره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید اصلا یادم نبودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by hapalii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی کریتیو به همه مدلهاش نمیشه اطمینان کرد ، بعضی از مدلهاش اصلا صدای خوبی نداره بخصوص صداهای زیرش
SSA Leopard
super brok 100% من دو سال دارم هم گندن هم صداي ميزوني داره ؟
طبقه سوم پاساژ ايران نمايندگيش 1-2 سال هم گارانتي مي كنه
هم خيلي خوشكلن و هم ارزون من خريدم 52 هزار دو سال پيش النم راضيم
molana (12-12-09)
کاربر شهرسختافزار
پیشنهاد من SonicGear X7 یه قیمت 55 هزار تومان هم باس توپی داره و هم تریپل توپی داره و ساخت سنگاپور هم هست .
http://www.sonicgear.com.sg/?id=2&bcid=6&pcid=19&pid=61
Last edited by nasiban; 10-12-09 at 18:25.
سایت اطلاع رسانی و فروشگاه سخت افزار WWW.P30HARDWARE.NET
ارتباط با من 09370309268 - nasiban@yahoo.com - nasiban@gmail.com
molana (12-12-09)
عضو VIP شهر سختافزار
با مبلغ کمی بیشتر ؛ پیشنهاد بنده ادیفایر مدل C11 هست با قیمت 57000 تومان هست
البته اگر کارت صدای آنبورد دارید صدای جالبی نخواهید داشت و بیشتر به فکر یک کارت صدای خوب باشید .
****************
molana (12-12-09)
من فقط میدونم مایکرولب نگیر چون ماسفت هاش رو اولش خوب میزنند صداش خوبه بعدش از ماسفت های ارزون استفاده میکنند.
Rojan خدا بیامرزدش عجب اسپیکر هایی بود فکر نکنم دیگه تو بازار باشه
محتسب، مستی به ره دید و گریبانش گرفت
مست گفت ای دوست، این پیراهن است، افسار نیست.... دانلود از گروه همای و مستان
molana (12-12-09)
کاربر شهرسختافزار
با تشکر از دوستان .... اگه میشه در مورد باس و تریپل یه توضیحی به من بهید چون نمی دونم چجوری باشن به معنی خوب هستند !
البته کارت صدای منم آنبورد هستش برای مادربرد asus p7p55d .
با تشکر مجدد .
اگه از نظر تعمیری بخوای بدونی
میکرولب خیلی قابلیت تعمیر بالایی داره و تمام قطعاتش توی ایران پیدا میشه ولی خرابی بالایی داره
اما پروبیت احتمال خرابی پایینی داره ولی ic هاش توی ایراننیست واسه تعمیر!!!
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks