تو پرشین تولز یک کاربری هست hwt ... بهش پی ام بده.
Edifier هم اسپیکرهای بسیار خوبی داره.
کاربر شهرسختافزار
تو پرشین تولز یک کاربری هست hwt ... بهش پی ام بده.
Edifier هم اسپیکرهای بسیار خوبی داره.
من یک دونه دارم والبته سه تیکه 2.1 .وضوح صدا بسیار شفاف و صاف هستش. فوق العاده است. .البته مدل این اسپیکر ی که دارم از تمامی فر متهای صدا پشتیبانی میکنه. THX -DTS-DOLBY DIGITAL
Altec Lansing MX5021
آخرین ویرایش توسط Trance در تاریخ 21-12-07 انجام شده است علت: ایراد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks