ممنون از دوستان عزیز
یعنی برم 6430 رو بخرم حالا اگه پولشو داشتم 48 اگه نشد 40 اینچ .
کسی نظر دیگه ای نداره ؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون از دوستان عزیز
یعنی برم 6430 رو بخرم حالا اگه پولشو داشتم 48 اگه نشد 40 اینچ .
کسی نظر دیگه ای نداره ؟
در این رنج قیمت بهترینه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط siavashmarzban برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تلویزیون خوبیه . تصویرش رو دیدم . باز خودتون اگر تهران هستید . یکسر به جمهوری بزنید و تو نمایندگی سامسونگ تصویرش رو ببینید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط siavashmarzban برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks