اگر ساخت ایران نیست و برای بازار ایران ساخته نشده و واراداتی یا بانه ایی است . فعلا راهی برای فارسی سازی نیومده
تاکید میکنم راه هایی که سایت ها هم گذاشتن اطمینان نکنید چون اگر مشکلی پیش بیاد باید دنبال فایل فلش و ... باشید که کلی هزینه دارد