سلام
چرا گیرنده دیجیتال من(سری اول گیرنده ها به اسم جم) از شبکه های دیجیتال پشتیبانی نمیکنه و میزنه عدم پشتیبانی از تصویر عریض با اینکه با دیجیتال دیگه ای تست کردم مشکلی نداشت . ممنون
کاربر شهرسختافزار
سلام
چرا گیرنده دیجیتال من(سری اول گیرنده ها به اسم جم) از شبکه های دیجیتال پشتیبانی نمیکنه و میزنه عدم پشتیبانی از تصویر عریض با اینکه با دیجیتال دیگه ای تست کردم مشکلی نداشت . ممنون
5 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 5 میهمان)
Bookmarks