به مدلهای غیر xvision فکر نکنی بهتره . چون مشکلات زیادی دارند . باز مادیران تونسته تا حدی مشکلاتشو حل کنه . کم دردسرترینشون هم بهت معرفی کردم .
به مدلهای غیر xvision فکر نکنی بهتره . چون مشکلات زیادی دارند . باز مادیران تونسته تا حدی مشکلاتشو حل کنه . کم دردسرترینشون هم بهت معرفی کردم .
justafriend (08-06-15), M3RS4D 50062 (07-02-15)
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks