من تجربه xvision رو داشتم دستگاه بسیار خوبیه همه فرمت هارو هم برای پخش ساپورت میکنه
کاربر شهرسختافزار
من تجربه xvision رو داشتم دستگاه بسیار خوبیه همه فرمت هارو هم برای پخش ساپورت میکنه
M3RS4D 50062 (07-02-15), The-Joker (12-10-12)
7 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 7 میهمان)
Bookmarks