یه دستور توی داس هست که فکر کنم :
C:\PRN 1.txt باشه که تمام صفحه شما پرینت میکنه...
اگه فرم کلیشو درست گفته باشم.
یه دستور توی داس هست که فکر کنم :
C:\PRN 1.txt باشه که تمام صفحه شما پرینت میکنه...
اگه فرم کلیشو درست گفته باشم.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks