خیلی ممنون مشکل من اینه که وقتی سی دی رو می ذارم و روی گزینه نصب کلیک می کنم پنجره نصب باز میشه ولی بعد از چند ثانیه بسته میشه .
کاربر شهرسختافزار
خیلی ممنون مشکل من اینه که وقتی سی دی رو می ذارم و روی گزینه نصب کلیک می کنم پنجره نصب باز میشه ولی بعد از چند ثانیه بسته میشه .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks