نه ، تموم شدن تونر کارتریج ربطی به کار کردنش نداره
پرینتر رو برای سرویس به یه تعمیر کار بدید
عضو VIP شهرسختافزار
کاربر شهرسختافزار
سلام من یه پرینتر مدل1640 دارم وقتی پرینت میگیرم نصف صفحه رو بیشتر پرینت نمی گیره و همون نصفه هم خیلی بی کیفیت هست اگر ممکنه راهنمایی بفرمائید.مرسی.
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad127 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نصف صفحه افقی یا عمودی؟
اگر عمودیه احتمالا پودر تونرتون تمام شما باید تونر را شارژ بفرمائید و یا تونر جدید تهیه کنید
یک عکس از صفحه پرینت شده بگذارید بهتر میشه نظر داد
Rezasam1 (01-10-13)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks