مگه CD درایور نداره بعد از نصب درایور از CD این مشکل رو دارین یا نه .
کاربر شهرسختافزار
مگه CD درایور نداره بعد از نصب درایور از CD این مشکل رو دارین یا نه .
J.Naderiii (26-08-09)
کاربر شهرسختافزار
بله دوست عزیز بعد از نصب داریور هم همین مشکل وجود داره و چاپگر شناسایی نمیشه و اون پیغام رو میده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hapalii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks