استاد عزیز همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم میکنم این کارهایی که گفتین انجام دادم هنوزم پرینت نمیگیره آیا نرم افزار مخصوص ویندوز 8 برای این پرینتر سراغ دارید امتحان کنم
استاد عزیز همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم میکنم این کارهایی که گفتین انجام دادم هنوزم پرینت نمیگیره آیا نرم افزار مخصوص ویندوز 8 برای این پرینتر سراغ دارید امتحان کنم
درد من تنهایی نیست
بلکه مرگ ملتی است که گدائی را قناعت
بی عرضگی را صبر
و با تبسمی بر لب
این حماقت را حکمت خداوند می نامند
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks