من 1640 سامسونگ رو پیشنهاد میدم ... الان 76 تومن قیمتشه ... واسه شارژش هم من خودم تونر میخرم...به قیمت 7 تومن...واسه 2 بار میشه... کیفیت هم بسیار بالاست...خیلی هم طراحی ظریف و شیکی داره...ضمنا این پرینتر تونر سیو هم داره...یعنی میتونید با این پرینتر در مصرف تونر صرفه جویی کنید ... ضمن اینکه با 3 کیفیت واستون چاپ میکنه...با سرعت عالی... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
hp و canon پیشنهاد نمیشه... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
broder هم کار کردم...خوب جواب نداده...!!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks