پیشنهاد بنده : Canon Lide 70
بنده خودم این اسکنر بسیار باریک ، با کیفیت و با سرعت بالا را برای یکی از آشنایان
خریدم و در این تاپیک عکس و مشخصاتش رو میزارم:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قیمتش هم فکر میکنم الآن بین 70-75 هزار تومان باشه
البته اضافه کنم که این مدل بیشتر به درد کاربرای حرفه ای میخوره تا خانگی
که برای کاربرد خانگی مدل Lide 25 هم با قیمت 54000 تومان کفایت میکنه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با اینحال اگر پول برایتان مهم نیست حتما این اسکنر را فراموش نکنید .
با تشکر
مهدی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks