سلام
شما با ویندوز سون هم امتحان کردین این مشکل رو ؟؟؟
عضو VIP شهرسختافزار
Danial_Hiv (16-03-12), Moein (18-03-12), Rezasam1 (16-03-12)
نه اون کیس xp کار میکنم باهاش الان 3 سال هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همین سی دی ویندوز 2 سال هست باهاش ویندوز رو کیس نصب میکنم
در كف مردانگي شمشير مي بايد گرفت.
حق خود را از دهان شير مي بايد گرفت
خلیج همیشگی فارسPersian Gulf
عضو VIP شهرسختافزار
ببینید چند تا احتمال داریم :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Danial_Hiv برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1-یا ایراد در مادربرد داریم .
2-یا کارت گرافیک
3-یا مشکل نرم افزاری ( که توصیه می کنم با ویندوز سون امتحان کنید ) و همونطور که دوستان گفتن عدم سازگاری درایور با ویندوزتون . چون همونطور که خودتون گفتین بعد از نصب درایور ، تصویر شما ، وقتی ویندوز بالا میاد قطع میشه .
پس توصیه ام اینه :
اول با ویندوز سون امتحان کنید . در پست های قبلی هم دوستان گفتن ، نیاز به نصب درایور در ویندوز سون نیست و در صورت علاقه به نصب ، چند ورژن مختلف رو امتحان کنید.
دوم اگر مشکل پابرجا بود ، کارت گرافیک دیگه ای روی سیستمتون ببندید و امتحان کنید .
اگر حل نشد ، به فکر تست با یک مادربرد دیگه باشین .
Danial_Hiv (16-03-12), Moein (18-03-12), Rezasam1 (16-03-12), Shahryar (16-03-12)
سلام ویندوز 7 نصب کردم و مانیتور رو خاموش کرد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در كف مردانگي شمشير مي بايد گرفت.
حق خود را از دهان شير مي بايد گرفت
خلیج همیشگی فارسPersian Gulf
عضو VIP شهرسختافزار
و دو مورد دیگه رو چطور ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Danial_Hiv برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کنترل فرمودین ؟
Danial_Hiv (18-03-12), Moein (18-03-12)
راستش گرافیک و مادربورد در دسترسم نیست. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در كف مردانگي شمشير مي بايد گرفت.
حق خود را از دهان شير مي بايد گرفت
خلیج همیشگی فارسPersian Gulf
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks