تومحیط بایوس تو قسمت هاردور باگذاشتن حالت فن در Performance mode به طوراتوماتیک با گرمای Cpu ست میشه ودور فن رو متغیر با گرمای Cpu بالا یا پایین میبره -
بایوسم با اینکه آپدیتش کردم انقدر قدیمیه که این گزینه رو نداره .
همون smart رو میگید ؟
خب سرعت رو از 100% هم بالاتر میبره ؟

ارسال شده از GT-S5300 با استفاده از تپاتالک 2