با سلام مجدد به نظر شما این درسته که بگیم ماکزیمم و مینیمم ولتاژ باید ماکزیمم و مینیمم خود ولتاژ کاری پاور سیستم باشه؟
کاربر شهرسختافزار
با سلام مجدد به نظر شما این درسته که بگیم ماکزیمم و مینیمم ولتاژ باید ماکزیمم و مینیمم خود ولتاژ کاری پاور سیستم باشه؟
محافظ های در بازار این مقدار هوشمند نیستند این کار را انجام بدهند با محافظ شما کاری از پیش نمیبرید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط a27f87 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks