درود.
نوسان خروجی پاور را نمیشه با مولتی متر تشخیص داد،حتما باید از اسیلوسکوپ استفاده کنید. با مولتی متر شما فقط میتونید میزان ولتاژ را بررسی کنید که در 99% موارد حتی در پاور های معیوب درست هست.
بعدش هم خازن ها را تعویض کنید و بعد تست کنید.
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Over_Cracker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس می فرمائید نوسان با مولتی متر در ذات آن است.و باید از اسیلوسکوپ استفاده کنیم.
بعد اسیلوسکوپ خانگی که جمع و جور و ارزان باشه هم هست؟ یا خریدش به صرفه نیست؟
آیا پاور گرین نو هم باز کنیم.باید صاف صاف بدهد؟ چقدر نوسان مجاز است؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks