پاور من اسم اش nexus هست پارسال خریدم ! یعنی چی ولتاژ اش ناجوره؟ مشکل اش چی هست؟
سپاس
کاربر شهرسختافزار
پاور من اسم اش nexus هست پارسال خریدم ! یعنی چی ولتاژ اش ناجوره؟ مشکل اش چی هست؟
سپاس
ولتاژ ها افت داره . این پاور برند ندارند خروجیشون زیر 200 وات هست . یک پاور مناسب باید تهیه کنی و گرنه قطعات خراب میشن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط lakers برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
روی ولتاژهای 12-5-3.3 افت شدید داری که برای قطعات به شدت مشکلزا خواهد بود .
lakers (18-11-15)
کاربر شهرسختافزار
این پاور را پارسال نزدیک 50 تومن خریدم !! شما چه پاوری را تایید می کنید !! چند وات باشه و قیمت اش چند هست؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سپاس
450W وات کولر مستر یا گرین متوسط قیمت 149 . با این پاور به مشکل میخورید به زودی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط lakers برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Cooler Master Thunder 450W
149ت
lakers (18-11-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks