دو سوال
تقریبا چقدر هزینه داره؟
به نمایندگی بدم یا نه؟
Sent from my SM-A500H using Tapatalk
کاربر شهرسختافزار
دو سوال
تقریبا چقدر هزینه داره؟
به نمایندگی بدم یا نه؟
Sent from my SM-A500H using Tapatalk
هزینه که باید عیب یابی بشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammadjon313 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نمایندگی سونی تعمیرکار نداره میفرسته برای افق . شما مستقیم ببرید افق iranfso
Aaron Swartz (09-07-16), mohammadjon313 (09-07-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks