کاربر شهرسختافزار
موقع بازی شات بگیرید .20 دقیقه تو بازی باشید بعد شات بگیرید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط masoud.ezati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
درایور فعلی را با DDU حذف و درایور جدید را دانلود ونصب کنید
NVIDIA ForceWare 375.70 Win
کاربر شهرسختافزار
ببینید باز هم مشکل دارید یا نه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط masoud.ezati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دمای پردازنده هم با hw monitor بگذارید در صورت باقی بودن مشکل
کاربر شهرسختافزار
بله هیچ فرقی نکرد.
الان cpu هم میزارم
اون هم در هر دو حالت گیم و عادی بگذارید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط masoud.ezati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks