کلا فن رو بیرون بیارید.یک مقدار روغن به پایه ای که داخل نمیرود بزنید کمی باهاش بازی کنید روغن همه جاش بخوره خوب بعد دوباره بگذارید و امتحان کنید
کلا فن رو بیرون بیارید.یک مقدار روغن به پایه ای که داخل نمیرود بزنید کمی باهاش بازی کنید روغن همه جاش بخوره خوب بعد دوباره بگذارید و امتحان کنید
مسلح شو به آنچه در توان داری!
amirpcmax (17-08-14)
کاربر شهرسختافزار
دوست خوب زدن روغن باعث جذب شدن خاک به فن واطرافش میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
دوست خوب زدن روغن باعث جذب شدن خاک به فن واطرافش میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
دوست خوب زدن روغن باعث جذب شدن خاک به فن واطرافش میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط aryaiee برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amirpcmax (18-08-14), Reza Eshraghi (20-08-14)
در اون مقدار کم و صرفا جهت پایه نه به هیچ وجه مشکل خاصی ایجاد نمیکنه!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مسلح شو به آنچه در توان داری!
amirpcmax (18-08-14)
چه روغنی ؟ دقیقا کجاش بزنم ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط aryaiee برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ارسال شده از GT-S5300 با استفاده از تپاتالک 2
اگر روغن چرخ خیاطی یا صنعتی داری که عالیه اگر هم نبود روغن خوراکی مایه بزن.به همه جای اون پایه بالا تا پایین.فقط مواظب باش روی برد نریزیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مسلح شو به آنچه در توان داری!
amirpcmax (17-08-14)
موقعی که usage بسیار پایینه بین چهل و پنج تا پنجاه و پنج .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ارسال شده از GT-S5300 با استفاده از تپاتالک 2
45 باشه مناسب . موقع لود هم چک کن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خب موقعی که 100 میشه سریع میرسه به شصت به بالا .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ارسال شده از GT-S5300 با استفاده از تپاتالک 2
aryaiee (17-08-14)
روغن جامد فقط موجوده . بزنم ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط aryaiee برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ارسال شده از GT-S5300 با استفاده از تپاتالک 2
بزن برادر مشکلی نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مسلح شو به آنچه در توان داری!
amirpcmax (17-08-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks