این کارو کنم مشکلش حل میشه؟
باید برم پاساژ رضا واسه این کار؟(یا جای دیگه؟ ساکن تهرانم)
کاربر شهرسختافزار
این کارو کنم مشکلش حل میشه؟
باید برم پاساژ رضا واسه این کار؟(یا جای دیگه؟ ساکن تهرانم)
باید ولتاژ سیم های مختلف موقع کار اندازه گیری بشه . ولی به نظرم نیازی به این کار نیست . مشخصا معلومه تو شاخه 12 ولت شما افت ولتاژ داری . پیشنهاد میکنم پاور جدید تهیه کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط m.a.s برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
m.a.s (03-09-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks