ممنون از پاسختون. هارد 80 هست و گرافیک آنبرد. حالا چی میفرمایین؟ در ضمن چون سیستم خیلی کار میکنه (بعضی اوقات تا چند روز یکسره کار میکنه) نظر خودم بر تعویض پاور و گرفتن یه پاور نسبتا قوی هست.
کاربر شهرسختافزار
ممنون از پاسختون. هارد 80 هست و گرافیک آنبرد. حالا چی میفرمایین؟ در ضمن چون سیستم خیلی کار میکنه (بعضی اوقات تا چند روز یکسره کار میکنه) نظر خودم بر تعویض پاور و گرفتن یه پاور نسبتا قوی هست.
کاربر شهرسختافزار
از پاور های معمولی مثل همون ویرا میشه استفاده کرد . ولی اگه پاور مطمئن تری می خواید به نظرم Green 330a مناسبه که زیره 30 قیمت داره .
البته به فکر این موضوع هم باشید که اگه احتمال ارتقای سیستمتون هست از الان به فکرش باشید که مجبور به خرید دو پاور نباشید . مثلا یه مدل 500 وات که میتونه اکثر سیستم های متوسط تا نیمه حرفه ای (بسته به گرافیک و پردازنده) رو جواب بده .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks