به نام آنکه جانشین همه نداشتن هاست
دوستان عزیز؛
سلام،
ابتدا از بابت مشارکت بسیار خوب دوستان عزیزم در این نظر سنجی، کمال تشکر و سپاس را دارم.
دو نکته موجب ایجاد این نظر سنجی در مورد قیمت محصولات جدید گرین شد،(که اتفاقا دوستان عزیز اشاره خوبی به آنها داشتند) که به طور خلاصه آنها را مرور می کنم:
- ایجاد حاشیه امنیت سود برای فروشندگان محترم (با توجه به این نکته که معمولا سود بیشتر ، یکی از مهمترین فاکتورهای فروشندگان محترم در رابطه با تبلیغ یا ترویج کالاهای High-End است، متاسفانه گرین- با توجه به حاشیه سود پایین در کلیه محصولاتش علی الخصوص محصولات رده بالا- از بابت این موضوع مورد کم لطفی ایشان قرار گرفته است) به عنوان مثال یک پاور 1000 واتی گرین ممکن است تا یک پنجم یک پاور 1000 وات دیگر ، سود کمتری داشته باشد.
- سنجش کیفیت با مقیاس قیمت (با توجه به این نکته که متاسفانه در بازار اینگونه تصور می شود که " هرچه پول بدهی آش می خوری! " گاها از قیمت محصولات گرین - خصوصا رده های بالا - اینگونه برداشت می شود که حتما یک چیزی بوده که قیمتش اینقدر پایین درآمده! و این نکته به راحت ترین نکته در القای بحث اول به مشتریان شده است.
اما سیاست قیمت گذاری گرین؛
شاید همه ما این شعار تکراری " سود کمتر ، فروش بیشتر و فروش بیشتر، سود بیشتر " را شنیده باشیم. همین عبارت تکراری، در کنار رضایت مصرف کنندگان محترم از بابت تناسب هزینه پرداختی با کیفیت دریافتی ، مهمترین عوامل در سیاست قیمت گذاری محصولات گرین بوده است که میزان تاثیر گذاری آن را با یک نمونه آماری ساده می توان دریافت نمود.
اینها نکاتی بود که موجب ایجاد این نظر سنجی شد. هر چند که قیمت این محصولات ، تقریبا و تا حدودی مشخص شده است (فعلا محفوظ) ، اما هدف این نظر سنجی به اشتراک گذاشتن نقطه نظرات و سنجش تفکرات مصرف کنندگان محترم بود و امیدوارم این کمک های فکری شما عزیزان، تاثیر خود را بر قیمت نهایی این محصولات بگذارد.
لذا تقاضا دارم نظرات خود را با در نظر گرفتن شرایط کلی بازار (ایجاد انگیزه در فروشندگان محترم و ایجاد تمایل در مصرف کنندگان عزیز) عنوان فرمایید.
با تقدیم احترام








پاسخ با نقل قول
Bookmarks