من برام مهم نیست آنتک باشه یا نه ولی مصر هستم sesonic 330 باشه قول میدم اول هم بشه
AcBel
Cooler Master
ENERMAX
GREEN
NZXT
SilverStone
Silver Power
Thermaltake
من برام مهم نیست آنتک باشه یا نه ولی مصر هستم sesonic 330 باشه قول میدم اول هم بشه
alireza_asol (15-12-09), J.Omrani (16-12-09)
به نام آنکه جانشین همه نداشتن هاست
دوستان عزیز؛
سلام،
- تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه، فقط دوهفته نامه محترم عصر شبکه و جناب آقای پناهی است. بنده صرفا نظرات نهایی شما عزیزان را به ایشان منتقل و مطمئنا از آن دفاع خواهم نمود.
- افزایش تعداد پاورها در تست گروهی (با توجه به محدودیت تعداد صفحات چاپ به 16 صفحه) منجر به خلاصه سازی بررسی خواهد شد و تبعا از کیفیت آن ، کاسته خواهد شد. (جالب است بدانید که نظر جناب آقای پناهی در ابتدای امر، فقط برروی چهار شرکت کننده بود. چرا که برنامه های جدیدتری مثل کالبد شکافی پاورها برای این بررسی در نظر گرفته بودند که البته امیدوارم با پنج شرکت کننده نیز ، شرایط این امر مهیا شود)
با تقدیم احترام
AMD>INTEL (16-12-09), kakihot (16-12-09), mohammad1985 (16-12-09), nima_hl (16-12-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks