سلام نمیا جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید چه تست کوتاهی...
من می گم 330 گرین براش کافیه.
تست بزن شما تا ببینی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT SSA Member
سلام نمیا جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید چه تست کوتاهی...
من می گم 330 گرین براش کافیه.
تست بزن شما تا ببینی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سعید جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed0c برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان زنگ زدم 330 و 380 گرین سفارش دادم
فردا میرم تهران میگیرم فردا شب تستهاشو با همین سیستم براتون میزارم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
PUMAOC (12-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks