خب عزیز اگه شما فرضا جایی اشتباه کنی من بیام به شما بگم داری اشتباه می کنی کار بدی کردم؟ همونطور که خود شما میگی من اشتباه می کنم اما اصلا نمیگی که آقا فلان جا صحبتت اشتباهه.... فقط میگی پایه و اساس نداره... ولی چی... معلوم نیست...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط خبات کریمی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همین مکانیکی که شما مثال زدی رفتم گفت برو وایرتو عوض کن نشد شمع ها رو ، حالا شما بگی که وایر رو با مولتی متر هم میشه تست کرد کار بدی بوده؟ یا باعث میشه خیلی های دیگه هم خرج الکی نکنند؟
البته یکی از دوستان داخل یک فرومی زده بود هیچ وقت جلوی کسی که کار اشتباه می کنه رو نگیر چون فقط ازت ناراحت میشه بزار بره جلو ، کسی با اشتباه رفتن به مقصد نمیرسه خودش ی جایی برمیگرده و راه درست رو میره... اما نظر من فرق می کنه انسانیت یعنی بگیم...






پاسخ با نقل قول
Bookmarks