نه اشتباه می کنی چون رو کیس فن 8 گذاشتی که مفت نمی ارزه...
فن 8 همیشه میره رو اعصابم...اگه فن 8 رو سیستمی ببینم،میگم یارو یه کلاس هم سواد نداره :دی
کاربر شهرسختافزار
نه اشتباه می کنی چون رو کیس فن 8 گذاشتی که مفت نمی ارزه...
فن 8 همیشه میره رو اعصابم...اگه فن 8 رو سیستمی ببینم،میگم یارو یه کلاس هم سواد نداره :دی
نه ........اونی که می بینی فن 12cm بلبورینگ داره که 5 تومن پولشو دادم !!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اتفاقا منم مثل شما فکر میکنم برای همین کیسو اره کردم تا دریچه ی 8 رو بکنم 12 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ضمنا" منافذ پشت کیس هم بستم.
کاربر شهرسختافزار
بله اگر یارو سیالات خوانده باشه فن 8 میزارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد صدا قبول دارم فن 8 نویز بالایی داره
HWBOT Crew
سلام به همه دوستان...
منم چندتا عکس گرفتم از سیستمم که واستون میذارم...
اگر دوستان پیشنهادی چه از لحاظ چینش و چه کولینگ کیس داشتن ممنون میشم راهنمایی کنن..برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شاید ساده به نظر بیاد و احتمالا یه کم شلوغ! (هر چند سعی کردم تا اونجا میشه کابل و سیم به چشم نیاد و تمیز کار کنم) ولی از نظر کولینگ واقعا خوب جواب داده (البته فن استوک روشه اگه Zalman9700 بیاد روش که محشر میشه!)...
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه نکته کوچیک!
هارد رو تا اونجا که می شد بالا نصب کردم تا هوایی رو که فن جلو می کشه بدون گرم شدن به کارت گرافیک برسه...
البته واسه خروج هوای گرم اگزوز 8800 تمام اسلات های زیرشو باز کردم تا یه فن 8*8سانتی هوای گرمو از همون زیر بده بیرون که الان ورداشتمش... راحت 8-6 درجه فرق می کرد دمای کارت!!!
http://img.shahrsakhtafzar.com/out.p...1_DSC00969.JPG
با این فن 25*25 هم کلی هوای خنک و تازه واسه سی پی یو و گرافیک و البته بورد تامین میشه تا حال کنن...!!!
گذشته از کاراییش تو تاریکی شب بدجور حال میده...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://img.shahrsakhtafzar.com/out.p...4_DSC00970.JPG
به خاطر احترام به دوستانی که با سرعت پایین اقدام به دیدن این تاپیک می کنن 2 عکس از 3 عکس ارسالی لینک شدند...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Olesius در تاریخ 07-11-08 انجام شده است
faramarzd (02-10-09), green_waves (07-11-08), Labyrinth (06-11-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks