ممنون خیلی خوب بود.
یه سوال دارم.چرا در پاورها از خازن جامد استفاده نمیکنن؟
بعد قیمته این پاوره چقدره؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون خیلی خوب بود.
یه سوال دارم.چرا در پاورها از خازن جامد استفاده نمیکنن؟
بعد قیمته این پاوره چقدره؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks