خیر برق خوب است و کم و زیاد نمی شودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستش رفتم دوباره سراغ پاور
یکم شک کردم به فن. اصلا صدا در حدی نیست که تابلو باشه چون من قطعات چک میکردم متوجه شدم
من فکر میکنم از فن باشه ایا ممکنه؟ برخی اوقات کمتر و برخی اوقات بیشتر هست.برخی اوقات صدا نیست.
کلا بدنه کیس مقداری برق داره وقتی دست میزنم.






پاسخ با نقل قول


Bookmarks