سلام
می خواستم بپرسم چرا یکی از پین های پاور 435b خالیه و مادربورد من که 20 پین هست و پاور که 24 پین هست چرا جدا نمیشه چون من یه کم با سختی
جا انداختم و همین رو استفاده کنم یا عوضش کنم؟
با تشکر
سلام
می خواستم بپرسم چرا یکی از پین های پاور 435b خالیه و مادربورد من که 20 پین هست و پاور که 24 پین هست چرا جدا نمیشه چون من یه کم با سختی
جا انداختم و همین رو استفاده کنم یا عوضش کنم؟
با تشکر
کاربر شهرسختافزار
با سلام
حدود دو هفته پیش طبق معمول به یكی از نمایندگی های گرین برای خرید پاور 430 real مراجعه كردم . قبلا خیلی ازشون خرید كرده بودم ولی نه طوری كه چهره من یادشون باشه . بعد از پرداخت 40 تومان به صندوق ، رفتم كه جنس رو تحویل بگیرم . با كمال تعجب دیدم كه طرف یه پاور بدون جعبه گذاشت جلوم ، یه كابلم ورداشت آورد گذاشت بغلش . گفتم این دیگه چیه ؟ گفتن از این به بعد 430 ها رو اینطوری میدن به بازار !!!!
منم یه نگاه به پاور كردم و كاملا شبیه گرین بود ولی با یه تفاوت ! برچسب انقضای گارانتی روش نداشت . وقتی كه این موضوع رو گفتم چند نفر فروشنده گفتند كه مگه میشه ! تاریخ انقضا داره و پاور رو گرفتند و كمی این ور اون ورش رو دیدن و گفتند ایناهاش . ولی موردی كه به من نشون دادن یه شماره سریال بود كه هیچ نوع شباهتی به تاریخ نداشت . دیگه اونقدر وارد هستیم اینجور حرفا تو كتمون نره و كلی بحث كردم كه شما نمایندگی مستقیم هستید و از این حرفا
خلاصه آخرش به من گفتند كه این پاورها قرار دادی هستش و زمان گارانتیش هم از زمان فاكتوره ! یعنی 180 درجه با صحبت های اولیشون تفاوت داشت
بعد از كمی بحث ، خواستم كه هزینه رو عودت بدن كه با كلی قرقر اینكارو كردن و میگفتن كه ما نمایندگی مستقیم هستیم و داشتم كم كم بدهكار میشدم !
حالا شما میفرمائید كه قضیه این پاورهای به اصطلاح قراردادی و بدون برچسب گارانتی و جعبه چی هست ؟
با تشكر از شما
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks