چاره اش تعويض فن پاور هست . تعويض با فنهاي بيصدا انرمكس و كولر مستر. البته خود مهندس هم فن هاي سايلنت دارند ميتونند براتون عوض كنند .
چاره اش تعويض فن پاور هست . تعويض با فنهاي بيصدا انرمكس و كولر مستر. البته خود مهندس هم فن هاي سايلنت دارند ميتونند براتون عوض كنند .
J.Omrani (17-07-10)
کاربر شهرسختافزار
آخه این پاور سه ماه نیستش که کار میکنه. اولاش بی صدا بود حتی وقتی هوا گرم بود، ولی الان وقتی بار زیاد میشه دور فن خیلی میره بالا(البته بیکار هم که هست صدا داره، اهل بازی هم نیستیم.). در مورد عوض کردن فن؛ گارنتی مگه مسئولیت این این مشکلات رو گردن نمیگیره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی اگه قرار بود فن عوض کنیم که از همون اول کولر مستر و . . . میگرفتیم.
J.Omrani (17-07-10)
5 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 5 میهمان)
Bookmarks