درود
کیس زیبائیه کلا سادگی زیبائی داره
دو سوال
یکی اینکه این کیس مشکلی به وجود نمیاره اگر فن پاور به سمت پائین باشه
بالا سوال دوستمون رو خوندم ولی دقیقا از حرفاتون متوجه نشدم
دوم اینکه تو این کس میشه گرافیک 295 گیگابایت رو نصب کرد یعنی جا میشه؟میتونه مثل ونگارد از عهده تهویش بر بیاد؟
برتریهاش نسبت به ونگارد چیه؟
انشالله کی قیمت ونگارد و چلنجر پائین میاد
اصلا کیسها کاهش قیمت دارن؟
با سپاس بسیار






پاسخ با نقل قول




Bookmarks